Nuna Pipa Next Baby Autostoeltje Black / Frost

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nuna Pipa Next Baby Autostoeltje Black / Frost op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Leonth93 25-11-2022

BEvalt erg goed

Ik heb deze stoel nu een paar weken in gebruik en ben er enorm tevreden over. In combinatie met de bijbehorende base is het super makkelijk in gebruik om mijn kleine in de auto te krijgen. Met simpele handeling is de stoel in de base te klikken. De stoel en base voelen veilig aan en ik weet zeker dat het goed gaat als ik mijn kleine hierin vervoer. Een aanrader dus!

Pluspunten

• veiligheid
  • gemak

Mana1994 18-11-2022

Mooie autostoel

Wij hebben kort geleden het Nuna Pipa Next Autostoeltje gekocht. Het is een mooi design stoeltje en weegt slechts 2,8 kilo. Voor ons is dit echt een pluspunt. Het autostoeltje maakt onderdeel uit het van Nuna Next systeem. Hierdoor kunnen we het autostoeltje snel en veilig installeren met behulp van de Isofix.

Het installeren van de Nuna Pipa Next autostoel is echt makkelijk. De stoel weegt bijna niks, waardoor je hem makkelijk in de auto kunt tillen. Met één klik is de autostoel op Next base bevestigd. En zo kun je hem ook weer los halen. De stoel zit dan goed vast. De autostoel kan als het nodig is ook met de 3-punts autogordel bevestigd worden. Zelf vind ik de Next base gemakkelijker en veiliger.

Pluspunten

• Licht van gewicht

Iris 07-11-2022

Veilig en mooi

Deze Nuna autostoel ziet er niet alleen strak uit maar is ook geschikt voor de allerkleinsten. Met de base er onder draai je de stoel eerst naar je toe voordat je je kindje of de hele stoel in of uit de auto haalt. Dit is echt een makkelijk voordeel. Er staat goed aangegeven of je de stoel goed en veilig in de auto hebt staan met behulp van drie vonkjes die groen kleuren als alles goed staat!
De verkleiner is makkelijk aan te passen en de riempjes zijn goed strak te trekken bij een kleintje. Wel zitten er nogal grote “kussentjes” om de riempjes voor bij het nekje, bij ons kleintje zitten die meer in de weg dan dat we er voordeel van hebben maar ze zijn gemakkelijk te verwijderen of verplaatsen.
De stoel is gemakkelijk op onze wagen te plaatsen. Wel vinden we de stoel nog vrij zwaar, niet lichter dan het vorige model. Daar tegenover staat dat het aanvoelt als een sterke, veilige auto en reisstoel
Wij zijn heel tevreden

Corina S 07-11-2022

Fijne, lichte autostoel

Ik ben erg tevreden over deze fijne, lichte autostoel! De base is gemakkelijk te monteren in de auto en je kunt het stoeltje er erg eenvoudig op en afzetten met de knop. De stoel is heel licht en dat is fijn omdat mijn kindje snel groeit. Ik kan hem nog prima met een hand tillen. Wat ik heel handig vind is dat de stoel ook gemakkelijk zonder base met een autogordel kan worden bevestigd. Soms hebben we een andere auto en dan hoeft de base niet speciaal overgezet te worden. De stoel heeft een mooi design en je kunt de zonnekap helemaal naar beneden uittrekken, als het dan regent blijft de baby droog bij het in- en uit de auto zetten. Ik heb enige ervaring met autostoelen en dit is wel echt de beste die ik ooit gebruikt heb. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding erg goed.

• licht
  • makkelijk in gebruik icm base

i***@m******************** 06-11-2022

De stoel die jij zoekt!

Beste aankomende moeder en/of vader.
Ik wil je voorstellen aan DE autostoel die jij zoekt.
Het is al een cadeautje om de stoel uit te pakken. De stoel zit goed verpakt in een grote doos die eenvoudig te openen is. Wanneer je de stoel uitgepakt heb kun je lekker op zoek gaan hoe alles werkt. Hoe gaat die gordel nou los, en waar zit nou dat verborgen afdek schermpje. Wij vonden dit er leuk om te doen. Wat direct opvalt is dat het stoeltje heel licht is. Wanneer je gaat voelen naar andere stoeltjes merk je direct verschil. De stoel voelt veilig aan en de kleine man ligt er heerlijk is. Wanneer onze baby te groot wordt kun je eenvoudig de kussentjes eruit halen zodat hij weer comfortabel kan liggen. Alle autostoeltjes lijken heel erg op elkaar, maar ik ben van mening dat dit de beste is. Vooral door omdat deze zo licht is en super eenvoudig in gebruik is.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Eenvoudig in gebruik
  • Veilig

rakaay 04-11-2022

goed autostoeltje

Wij zijn sinds kort in bezit van de Nuna Pipa next baby autostoeltje en base. De base is makkelijk te instaleren met de Isofix connectors en de groene indicator geeft aan of die goed vast zit. De steun aan de voorkant stel je goed af en klaar, je kan de Nuna pipa er zo op vast klikken ook hier zie je weer de groene indicator of het stoeltje goed vast zit. Het deze ziet er leuk uit en het voelt stevig aan. Het is fijn dat je de zonwering over zijn geheeld over de Nuna pipa heen kan trekken zodat de kleine mooi in het donker ligt als deze slaapt en je kan haar/hem via de zijkant in de gaten houden.

Enige nadeel is dat je het stoeltje niet kan draaien in de frame waardoor het nog makkelijke zou zijn om de nuna pipa in de frame te plaatsen.